طاها عشق مامان وباباطاها عشق مامان وبابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

*طاها* مظهر عشق

خاطرات خرداد 93 ماه تولد نازدونه

1393/3/5 10:08
نویسنده : مامان طاها
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

***خیلی وقته دلم می خواد بگم دوست دارم***
بگم دوست دارم ، بگم دوست دارم
از تو چشمای من بخون که من تو رو دارم
فقط تو رو دارم ، بی تو کم میارم
************
نبینم غم و اشکو تو چشمات
نبینم داره میلرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوست دارم
************
دوست دارم من اون چشمای قشنگتو
دارم واست می خونم این آهنگتو
هر چی می خوای بگو از دل تنگت و
بیا به هم بگیم دوست دارم
************
دوست داااااااااااااااااااااااااااااااارم

************

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام پسر نازمآرام

خوشگل پسرم ناز مامان خیلی دوست دارم خیلی زیییییییییییییادزیبا

 

والان شما وپارک و شهربازی ،جاهای مورد علاقه شما

شاهکارهای پسرانتخندونکقوی

آقا پسر پلیس با یه حرکت نظامی

چه کیفی داره خوابیدن زیر سایه درخت

هر هفته با  بابا میری استخر چه کیفی میکنی ،البته بابایی هم به خاطر باهم بودنتون تو استخر کمتر از شما کیف نمیکنه

خوشگل پسر مامان با مایو تو رختکن استخرconnie_36.gif

گل پسر مامان تو شمارش معکوس روزها هستیم برای رسیدن روز تولدتجشنجشنجشنجشنمحبت

اما بگم از حرفهای این روزات:

به عزیز جون گفتی:  مواظب دستات باش دارن پیر میشن من نمیخوام که  پیر شیبغل

واما شکلک خرگوش رو صورتت که البته خودت انتخاب کردی

بعداز تموم شدن نقاشی صورتت هرچقدر سعی کردی نتونستی لبخند بزنی فکر میکردی صورتت خشک شده

خانم عکاس وقتی میگفت بخند میگفتی هاهاها قه قههبه عوض لبخند خندونک

اما این عکسها رو من سریع ازت گرفتم

قربونت برم که میخوای اینطوری خودتو ببینی و لب و لوچت اینقد خوردنی شدهمحبتچشمک

از سر کار که میام اتفاقهای مهم رو بهم سریع میگی

با آقا جون رفته بودی پارک که اونجا با بچه های دیگه از قدرت باباهاتون بحث کرده بودیزبان

 بااشتیاق تعریف میکردی ولی میخوای به همه بچه ها ثابت کنی حرف شما همیشه درستهخندهمحبتفرشته

پسندها (5)

نظرات (7)

الناز
12 خرداد 93 15:54
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------------
طاهره
18 خرداد 93 12:40
سلام خسته نباشى انتخاب اهنگ وعکسهاقشنگ شده
مامان طاها
پاسخ
ممنون ممنون بازم ممنون که پیگیر وب لاگ طاها هستین
lmanam
18 خرداد 93 17:38
وبلاگ بسیار زیبایی بود خداوند این گل پسر را براتون نگهش داره
مامان مریم
24 خرداد 93 14:18
سلام ماشائالله خدا حفظش کنه ب مام سربزنید
مامان طاها
پاسخ
خیلی ممنون حتما
baji khanoom
25 خرداد 93 19:57
salam merC pesar kocholoye shoma ham kheili ba namake
طاهره
27 خرداد 93 10:17
سلام تولدگل پسرت مبارک
مامان طاها
پاسخ
سلام خیلی ممنون زن عمو جون
مامان عرفان
27 خرداد 93 11:47
امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک
مامان طاها
پاسخ
ممنون عزیزم