طاها عشق مامان وباباطاها عشق مامان وبابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

*طاها* مظهر عشق

نمایشگاه کتاب 93

1393/9/10 9:00
نویسنده : مامان طاها
697 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر قلبت زیباست

چه بی انتهاست قصر عشق تو و من ، چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم در کنار تو

تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر

می خوانمت تا دلم آرام بماند، فرزندم

خوشگل پسرم سلام عزیزم

تو این پست میخوام عکسهای نمایشگاه کتاب که مهرماه تو شهرمون برگزار شده بود رو بزارم

اول ازهمه خریدهایی که از اونجا کردی

 

و مجسمه های واقعی از جنس آدم

واما متفرقات 

تولد نازنین زهرا دخترعموی طاها

کاردستی ناز پسر که یه آدم فضاییه

طاها جون تو رستوران در حال خوردن غذای مورد علاقش، جوجهconnie_feedbaby.gif

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان مهدیس
11 آذر 93 13:17
وبلاگ فوق العاده وزیبایی دارین اینقدر قشنگه که من خجالت کشیدم آدرس وب خودمو بذارم کاش یه روز ی برسه که جرات کنم آدرسمو بذارم تا از وب ناچیزم آبروم نره