طاها عشق مامان وباباطاها عشق مامان وبابا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

*طاها* مظهر عشق

خاطرات اردیبهشت 93

1393/2/30 11:52
نویسنده : مامان طاها
591 بازدید
اشتراک گذاری

 

      ** اینقدر تورو دوست دارم**

اینقدر تو رو دوست دارم که هیچ کس کسی رو اینجوری دوست نداره

اینقدر برات میمیرم قدر یک دنیا

خوبی قدر هزار تا ستاره

بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره

وقتی نگاهم میکنی قشنگی هاتو دوست دارم

حالت معصوم چشات رنگ نگاتو دوست دارم

وقتی صداتو می شنوم دلم برات پر میزنه

ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه

 

سلام پسر نازم

ماه اردیبهشت از راه رسید که من خیلی دوسش دارم چون که واقعا این ماه زیباس

مخصوصا که میتونیم روزهای تعطیل بریم تو دل طبیعت

پنجشنبه چهارم اردیبهشت با مامان اومده بودی اداره بعد رفتیم اداره بابا با هم رفتیم رستوران بالیق نهار خوردیم

Food 3D emoticonFood 3D emoticon

که حرکت لاک پشتهای توی آکواریوم رو ریز به ریز دنبال میکردی وبه ما توضیح میدادی

بعد رفتیم پارک بازی کردی

شکلک های جالب محمد

ziba

جمعه پنجم اردیبهشت به اتفاق خانواده بابا رفتیم رزقان

کفش دوزک توی دستت

15.gif

این عکسها رو هم به درخواست خودت ازت گرفتم

دوست بابا به خاطر از مکه اومدنش دعوتمون کرده بود تالار

که موقع عکس گرفتن عطست گرفت

عافیت باشه عزیزم قهقهه

کارتون تماشا کردن همراه بلال خوردن چه کیفی دارهچشمک

شما ونازنین فاطمه دختر دوست مامان

پنج شنبه یازدهم اردیبهشت  ولادت امام محمد باقر (ع) وچراغانی مهدیه تبریز

جمعه دوازدهم اردیبهشت  دوباره با اکیپ هفته قبل رفتیم قرمزی گول

صبح جمعه نوزدهم اردیبهشت رفتیم  چندتا شهربازی که همشون گفتن بعدازظهر هستیم

کلی ناراحت شدی و گریه کردی غمگینگریهشاکی

تا بالاخره به هرنحوی آرومت کردیم

داری صخره نوردی میکنی وبابا هم بدجور داره تشویقت میکنهتشویقجشن

تا بالاخره یه شهربازی باز پیدا کردیمجشنجشنجشن

تا سوار همه وسایل نشی ول کن نبودی چشمکزبان

Avazak.ir Line49 تصاویر جداکننده متن (4)

عزیز دلم پسر نازم دوباره سلااااااااااااااااااااااااااام خوشگلمGemini

سه شنبه بیست وسوم اردیبهشت روز میلاد حضرت علی (ع) بود

عکس های ولادت امام علی (روز مرد مبارک)

خیابانها رو به این مناسبت چراغانی کرده بودن ، ازم پرسیدی چرا چراغ و آذین بستن بهت گفتم که عزیزم به خاطر تولد حضرت علی، پرسیدی حضرت علی کیه جواب دادم عزیزم ایشون یه آقاییه که همه بچه هارو خیلی خیلی  دوست داره بعد به زبون خودت  شروع به تعریف کردن از حضرت کردم :بچه هارو بغل میکنه بوسشون میکنه دستشو رو سرشون میکشه ، خیلی خوشت اومد و سریع گفتی مامان منو ببر پیشش این حرفتو که شنیدم ( یاد اون حرفت افتادم که تا پرنده هارو مبینی میگی مامان منم میخوام پرواز کنم آخه من چرا نمیتونم پرواز کنم؟) بغض گلومو گرفت نتونستم بگم که ما دیگه نمیتونیم آقا روببینیم بهت گفتم عزیزم جای خیلی دوریه ولی ان شاءالله یه روز میبینیش ،و از ته دل آرزو کردم یه روز بتونی روحا وجسما آقا رو زیارت کنی البته با معرفت .

                                                                                                                 ان شاءالله

عکس مذهبی...میلاد امام علی (ع)

دوباره سلام خوشگلم عروسکمبوس

جمعه بیست وششم اردیبهشت دوباره مثل هفته های قبل رفتیم پیکنیک

ایندفعه رفتیم شبستر روستای شان جان

بعد رفتیم پارک شان جان که اونجا غار درست کرده بودن باوجود اینکه طبیعی نبود ودست ساز بود اماباز هم زیبا بود

از شانس ،همون لحظه تب کردی و خیلی بی حوصله شدی حتی تو عکسها هم معلومه که مریضی

الهی مامان فدات بشه و دردت بیاد تو جون مامان، عزیزم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مهدیه
8 اردیبهشت 93 13:29
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
ستایش
12 اردیبهشت 93 19:53
عجب عکسای جالبی.... یکی از بهترین وبلاگایی بود ک دیدم ایشالله همیشه شاد باشید
مامان طاها
پاسخ
خیلی ممنون لطف داری شما هم موفق باشی اگه فرصت کردین بقیه صفحات رو هم ببینین